Najčastejšie otázky
Registrácia a prihlasovanie
Je registrácia povinná na zadanie objednávky?
Objednávku je možné zadať aj bez registrácie zákazníka. Informácie o stave objednávky vám budeme posielať na vašu e-mailovú adresu.
Výhodou registrácie je možnosť presnejšieho sledovania stavu objednávky.
Ako sa mám registrovať?
Zaregistrovať sa môžete vyplnením registračného formulára TU.
Po zaregistrovaní je potrebné potvrdiť pravosť zadanej e-mailovej adresy navštívením URL adresy uvedenej v prijatom e-maili.
Zabudol som heslo, čo mám robiť?
Prihlasovacie heslo k vášmu účtu si môžete obnoviť vyplnením e-mailovej adresy vo formulári na obnovenie hesla.
Za predpokladu, že je na tejto stránke registrovaný používateľ so zadaným e-mailom, vám príde na zadanú e-mailovú adresu správa s ďalším postupom na obnovenie vášho prihlasovacieho hesla.
Objednávky
Ako nakupovať?
Postup ako nakupovať na našej stránke nájdete TU.
Je možné objednať si košieľku v inej farebnej kombinácii?
Vaše špeciálne požiadavky napíšte do poznámky v objednávke. V prípade, že budeme mať materiál na splnenie vašich požiadaviek, vám takúto objednávku potvrdíme. V opačnom prípade vás budeme telefonicky kontaktovať a vaše požiadavky vyriešime k vašej spokojnosti.
Akým spôsobom je možné objednávku zaplatiť?
Objednávku je možné zaplatiť:
- bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho
- online platbou kartou VISA, Mastercard alebo Maestro prostredníctvom platobnej brány Besteron
- platbou bankovými tlačidlami prostredníctvom platobnej brány Besteron pre klientov bánk: Slovenská sporiteľňa, VÚB Banka, Tatra Banka, UniCredit, Poštová banka; alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie VIAMO.
Akým spôsobom je objednávka doručovaná?
Zásielky odosielame doporučenou listovou zásielkou prostredníctvom Slovenskej pošty.
Pri objednávke si môžete zvoliť aj možnosť osobného odberu v Nových Zámkoch.
Je možný aj osobný odber?
Áno. Osobný odber je možný na adrese Turecká 9305/40, 940 02 Nové Zámky.
Je možný aj odber na dobierku?
Bohužiaľ nie. Keďže predávame vo veľkej väčšine produkty, ktoré sú vyrábané podľa požiadaviek zákazníka, nie je možné odoslanie na dobierku.
Kde môžem sledovať stav mojej objednávky?
Stav objednávky môžete sledovať po prihlásení vo vašom profile v sekcii "Moje objednávky".
Informácie o stave vašej objednávky vám priebežne zasielames aj e-mailovú adresu zadanú pri objednávke.
Kedy mi bude tovar doručený?
Tovar je vyrábaný na objednávku. Výrobná doba je do 14 kalendárnych dní. Po vyrobení tovaru Vám ho zašleme na adresu, ktorú ste zvolili pri objednávke slovenskou poštou, vo forme doporučeného listu 1. triedou s doručením na ďalší pracovný deň, alebo si tovar môžete osobne vyzdvihnúť na adrese Turecká 9305/40, 940 02 Nové Zámky.
Máte možnosť tiež zakúpiť si "prednostné vybavenie objednávky", kde sa predávajúci zaväzuje splniť objednávku do 7 dní od uzavretia zmluvy. Prednostné vybavenie objednávky je účtované v sume 30% z hodnoty celkovej objednávky spotrebiteľa.
Stav objednávky môžete sledovať po prihlásení vo vašom profile v sekcii "Moje objednávky".
Môžem tovar vrátiť?
Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia produktu.
Kompletné podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete TU.
Pokiaľ sa vám nepodarilo nájsť odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať pomocou nášho kontaktného formulára.